Ens visita la Biblioteca Sebastià Joan Arbó!

Volem donar les gràcies a Maria i Laia per les activitats tan ben organitzades i motivadores que l’alumnat de p5, 2n i 5è ha pogut gaudir aquests dies a la biblioteca de l’escola.

L’alumnat de p5 va treballar el procés de les abelles a partir d’un conte. Després van poder escollir una sèrie d’activitats per a fer: una espelma, pintar una abella, confegir paraules, mirar contes d’abelles.

L’alumat de 2n van realitzar una activitat de monstres. A partir de diferents contes van endevinar quina era la casa de cada monstre i després van haver d’elaborar unes receptes ben especials!

L’alumnat de 5è van treballar la ciutat mitjançant contes  en diferents formats molt bonics.

Tots les activitats han estat molt ben organitzades i l’alumnat va gaudir escoltant els contes i treballant les activitats posteriors. GRÀCIES!