Els nostres escaquistes campions, de nou!

La pedrera escaquista de l’escola campiona de nou!

El passat cap de setmana es va celebrar el Campionat de Catalunya d’Escacs per equips d’edat. Molts alumnes de l’escola van participar en l’expedició del Club Escacs Amposta i el resultat va ser boníssim.

L’equip ampostí es va proclamar Campió de Catalunya en la categoria Sub08, format per Gerard Tallada, Climent Ferré i Miquel Jordana. També participava Marc Perolada en un equip mixt.

L’equip Sub10 va quedar en 3a posició de Catalunya amb Pol Jordana, Alejandro Sánchez, Guillem Sala i Júlia Miró.

Cal remarcar el rendiment de Gerard Tallada, millor 1r tauler de tot Catalunya, cap partida perduda i 5,5 punts de 6 possibles.

Aquesta generació ha sorgit d’una prova pilot començada a educació infantil i que ara està donant els seus resultats.

La pedrera de la nostra escola marca un bon nivell i conforma la majoria de membres dels equips ampostins que van participar als campionats.

Enhorabona Campions i Campiones, sou uns cracks!

Si voleu més informació i fotografies podeu seguir els canals de la Federació Catalana d’Escacs i del Club d’Escacs Amposta.