EL TIÓ ARRIBA A LES AULES DE P3

Ahir al matí vam tenir una sorpresa… Montse, la conserge de l’escola ens feia arribar unes cartes que havíem rebut la classe dels Cocodrils i la classe dels Cotxes. Ens vam quedar molt sorpresos…. La vam obrir i la vam llegir…. quina alegria…. era del Tió!!! el Nadal s’aproxima i com cada any tornava a les nostres aules. Però ens deia que havia trobat la porta tancada i s’havia hagut d’amagar pel pati de l’escola. Explicava que tenia fred… i els xiquets i les xiquetes de P3 ens vam preparar de seguida per sortir a buscar-lo.

Ara ja els tenim a la classe… els anirem alimentant i així, per Nadal, el podrem fer cagar a cops de bastó!!!

Va ser una tarde plena d’il·lusió i emocions a flor de pell!!