Comunicació pel final del segon trimestre

Benvolguda família,

Estem vivint dies complexos, de molta incertesa. Una situació única en la nostra història, a la qual ens enfrontem a reptes que mai hauríem imaginat. Des de l’escola hem volgut estar des del primer moment al vostre costat i fer un seguiment dels vostres fills/es dins de les possibilitats que tenim.

Habitualment avui era el dia que us donàvem els informes del segon trimestre, avui però no ho podem fer. Quan tornem a l’escola us els farem arribar. Estem a l’espera de les instruccions que ens van donant des del Departament d’Educació.

Al llarg d’aquesta setmana l’equip docent dels vostres fills/es els han enviat feina que poden fer al llarg de la setmana vinent. A partir de demà i fins el 13 d’abril respectarem el període de vacances de Pasqua i limitarem la comunicació escola-alumne-família a assumptes greus.

El 14 d’abril tornarem a estar en contacte amb vosaltres i començarem el 3r trimestre. Us anirem enviant activitats per a arribar a final de curs i poder fer l’avaluació final tenint en compte la diversitat de situacions en què es troben els nostres alumnes. L’alumnat ha de continuar aprenent. Farem tot el que estigui a les nostres mans per a què sigui així.

Cuideu-vos i esperem que aviat ens retrobem a l’escola.

Una abraçada

La directora