Carta a les famílies (La Marató 2020)

Benvolgudes famílies,

Aquest any 2020 han canviat moltes coses a l’escola, però una cosa que no volem que canviï és la solidaritat dels miquelets i les miqueletes. Per això novament, i ja és la quinzena edició, us animem a participar amb la Fundació la Marató de TV3, que aquest any està dedicada a:

COVID-19, AQUESTA MARATÓ TOCA A TOTHOM

Amb l’eslògan “Junts per un futur amb salut per a tots/es!” farem les següents accions:

1a – Sensibilització de la malaltia per part de cada tutor/a.

2a – Durant la 2ª quinzena de novembre, tots els mestres i personal de l’escola i els alumnes de totes les tutories realitzaran amb molta il·lusió uns vídeos per animar-vos a la participació. Aquests vídeos estaran penjats a la pàgina web de l’escola el dia 29 de novembre.

3a – Aquest curs, per les circumstàncies sanitàries, no podem fer la nostra activitat tradicional d’esmorzar pa amb xocolata. Aquesta marató 2020, la nostra escola, regalarà a tots els nens/es un PUNT DE LLIBRE personalitzat amb el logo de la Marató i del Miquel Granell.

Comptem amb la col·laboració de Plat a Taula.

Per aquest regal, que no és tan dolç, però és molt valuós per a unir-nos com a escola per a fer una tasca humanitària i d’investigació. Cada
família farà un donatiu voluntari que comencem a recollir des d’avui fins al mateix dia 14-12-20.

Ràpidament recomptarem la recaptació i n’informarem a les famílies pel Whatsapp i la web de l’escola i serà tramesa la transferència a la
Fundació. El curs passat vam recaptar: 1654,19 € Animeu-vos!

Tots junts, amb solidaritat, civisme i responsabilitat, podrem derrotar el virus i a la pròxima edició tornar al nostre dolç “Esmorzar Solidari”.

Agraint la vostra donació i participació

Professorat Escola Miquel Granell