L’equip de l’escola es proclama Campió d’Espanya d’Escacs

L’equip del nostre centre, format per Gerard, Júlia, Josep, Pol i Alejandro, guanya totes les rondes i queda invicte al campionat d’Espanya d’escoles sub12 celebrat a Cartagena (Múrcia) aquest cap de setmana passat.

Els campions i la campiona van gaudir moltíssim d’uns dies plens d’escacs i partides, una experiència molt grata que és resultat del projecte d’Escacs de l’escola, l’activitat extraescolar del centre i el Club d’Escacs Amposta, amb Daniel Rius com a entrenador.

Aquest equip ha quedat campió contra equips catalans, castellans, navarresos… I aconsegueix el passaport per al campionat europeu de l’any vinent que se celebrarà a Albània.

Avui l’escola els ha fet el passadís d’honor i l’equip ha passat per les classes a mostrar la copa guanyada i parlar amb l’alumnat.

Classificació final

Enhorabona masters!