Campions de Catalunya, l’escola segueix aportant grans escaquistes

El Club D’Escacs d’Amposta ha participat en el Campionat de Catalunya per equips d’edat, assolint uns resultats excel·lents!

La participació al Campionat ha estat per sobre dels 500 jugadors, agrupats en més de 100 equips, representant a clubs i escoles d’escacs del nostre territori català. Els equips participants s’han distribuït per categories d’edat: Sub 08, Sub 10, Sub 12, Sub 14, Sub 16 i Sub 18-20.

Els representants del CE Amposta estaven molt satisfets pel nombre de jugadors que hi participaven, un total de 30 jugadors en 8 equips diferents.

Entre aquest participants hi ha un grup de jugadors molt important de la nostra Escola Miquel Granell que han assolit bones posicions i fites espectaculars.

Miquel Jordana, 2a posició en categoria Sub-08

Equip A: Victòria absoluta a la categoria  Sub-10!

encapçalat per Gerard Tallada,

Josep Marsal , 2n Millor tauler categoria Sub-10

Climent Ferré, 3r Millor tauler categoria Sub-10

Marc Perolada, 4t Millor tauler categoria Sub-10

Equip B: Jordi Solà, competint a un molt bon nivell categoria Sub-10

Pol JordanaJúlia Miró i Alejandro Sánchez,  competint en categoria Sub-12, jugant partides d’alt nivell contra els clubs més forts de la categoria.

L’AMPA i tota l’escola us felicitem i  agraïm la vostra dedicació, a l’alumnat, famílies i al Club d’Escacs d’Amposta encapçalat pel mestre Daniel Rius.

ENHORABONA CAMPIONS!!