CaixaBank ens regala llibres!

Aquest matí, en motiu de la diada de Sant Jordi, l’oficina CaixaBank situada a l’Avinguda Catalunya ens ha regalat alguns llibres per a la biblioteca de l’escola. El llibre es titula: “La bici de la Lola” i ens n’han regalat en català, castellà i anglès. Es tracta d’un conte que ens ensenya l’important que és saber estalviar.

L’alumnat de tercer ha estat l’encarregat d’anar a recollir-los, un cop allí ens han ensenyat les seves oficines i ens han explicat en què consisteix la seva feina. La directora de l’oficina ens ha deixat entrar al seu despatx i abans de marxar ens hem fet unes fotos tots plegats.

Quan hem arribat a l’escola hem vist que dintre la bossa hi havia 3 sorpreses més: caramels, punts de llibre i formularis per fer-nos sòcis/ies del Club Súper 3!

Des d’aquí volem agraïr a l’oficina pels regals i pel tracte rebut. Moltes gràcies de part de l’escola Miquel Granell!