AULA D’ACOLLIDA

Aquest curs l’hem iniciat amb la incorporació de l’aula d’acollida.

• Què és l’aula d’acollida? És un recurs preferent per a l’acollida d’alumnes nouvinguts (cicle mitjà i superior). Permet una atenció emocional i curricular personalitzada, un aprenentatge intensiu de la llengua catalana i a la vegada, proporciona una atenció adequada a les necessitats i progressos relacionals i lingüístics, com a complement del treball del grup classe.

A més a més, gràcies a aquesta nova dotació podem oferir suport lingüístic personalitzat a l’etapa d’educació infantil i cicle inicial. L’objectiu és que l’alumnat progressi en el domini de la llengua vehicular de l’escola i del llenguatge acadèmic específic de les matèries, atenent les seves necessitats emocionals, relacionals i d’inclusió escolar i social.

A continuació, es mostren algunes de les activitats que s’hi realitzen.