Arrenquem MIQUELETS FM amb el primer ban escolar

Avui s’ha emès per megafonia del centre el primer ban de MIQUELETS FM, la nova activitat que estem engegant aquest curs a la nostra escola i que encara ha d’anar creixent i evolucionant fins a poder realitzar pòdcasts i altres enregistraments i publicacions.

Els i les més petites ens donen la benvinguda cada dilluns, els i les mitjanes ens fan una predicció del temps d’aquella setmana i els i les més grans ens parlem dels aspectes rellevants de la setmana (notícies, sortides, activitats, diades especials…). L’alumnat està xalant molt durant els enregistraments.

Podreu accedir a l’espai on pujarem tots aquests àudios al menú superior de la pàgina web, on posa MIQUELETS FM. Només publicarem aquesta inauguració, la resta de bandos aniran directament publicats en aquest espai.

Esperem que us agradin i que us siguin de molt profit.