Anem a les finals ebrenques dels Jocs Florals 2019

El dijous, 30 de maig d’aquest curs, el nostre centre va assistir a la cerimònia d’entrega de premis (categoria territorial ebrenca) i designació dels classificats a les fases nacionals dels Jocs Florals de Catalunya 2019.

Aquesta diada es va realitzar a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa davant d’un nombrós públic (alumnat, famílies i personal docent). L’escola enviava 8 finalistes de les 4 categories participants, textos escrits, un per cada cicle i un conte audiovisual realitzat per l’alumnat de 3r (guió i vídeo), 5è (àudio de narració i dibuixos) i 6è (dibuixos).

Finalment, no ens vam classificar per anar a la següent fase (final nacional de Catalunya), però ens ho vam passar d’allò més bé amb el trajecte, els detalls i els diplomes rebuts per part de les autoritats i del jurat.

Aquí us deixem un vídeo del recull de fotografies i la publicació del conte audiovisual.

Seguim així, treballant fort per l’expressió escrita en la nostra llengua.

–> Notícia relacionada de Marfanta.com <–