Alícia guanya el #llegimamposta2023

La fotografia presentada per l’escola “Alícia a través del mirall” ha guanyat el concurs Llegim Amposta 2023 organitzat per la Biblioteca Comarcal Sebastià Joan Arbó. El Miquel Granell participava en la categoria de centre educatius.

La protagonista de l’obra presentada ha estat la Itziar, alumna de cicle inicial, i que en aquest cas personificava a la mateixa Alícia del llibre de Lewis Carroll.

El director, Pedro Jiménez, i el coordinador digital de l’escola, Jose C. Altava, han entregat el premi del concurs (un val per adquirir llibres per a l’escola) a la bibliotecària en cap, Cinta Querol.

Us tornem a compartir la fotografia guanyadora.

De ben segur seguirem participant en aquest concurs, ens agrada molt la fotografia i més encara la lectura.