Activitats a la Biblio

Des de la Comissió de Biblioteca vam constatar que els i les alumnes de 6è són els alumnes que menys préstecs fan a la nostra “Biblio”. Per això vam veure la necessitat d’apropar els llibres a les classes.

Hem creat entre tots una petita biblioteca d’aula amb llibres triats pels i les alumnes seguint els seus propis interessos.

Cada alumne va ficar dins d’una caixa una novel·la, còmic, revista o llibre de coneixements que va creure oportú per compartir amb els altres. L’agent literari de cada classe es fa responsable de gestionar el préstec de la resta de companys i companyes.