8 de març

L’escola Miquel Granell és una escola del segle XXI compromesa amb la coeducació dels seus alumnes, per prevenir i corregir discriminacions i valorar les diferències enriquidores de tot l’alumnat, potenciant així, la igualtat d’oportunitats.

Durant la setmana del 4 al 8 de març, la nostra escola farà ressò especial a la diada del 8 de març, dia internacional de la dona, amb diferents activitats a les tutories i altres àrees curriculars.

Us invitem a l’acte del dia 8 de març a les 12 h. al pati de la nostra escola, on l’alumnat de sisè llegirà un manifest amb referències històriques per a no oblidar el passat, per millorar el present i per un compromís en un pròsper futur de convivència de tots i totes.