6è passeja per la història de Tortosa

L’alumnat de sisè està realitzant un projecte sobre les diferents èpoques i esdeveniments que han anat passant al llarg de la història. Per aquest motiu, i poder visualitzar algunes de les restes més antigues del nostre territori, l’alumnat de sisè va anar a visitar la ciutat veïna de Tortosa, la ciutat de les 3 cultures.

Principalment, van caminar pel nucli antic: barris de Remolins, del Castell, del Rastre i Centre, fins a acabar al parc municipal. El guiatge va estar portat pels mateixos mestres que els/les acompanyaven. Tothom va caminar molt, i van aguantar com a campions i campiones la ruta de més de 10 km per la ciutat, fins i tot, pujant al castell de la Suda i trobant els diferents enigmes que els havien preparats els mestres.

Vam estar molt entretinguts, tenim un petit vídeo amb moments i racons, i encara faltaria molt més del que vam fer.