3r visita la Càmara Arrossera

Hola!
Avui, 9 de març, els alumnes de 3r hem visitat les instal·lacions de la Camàra Arrossera d’Amposta. Així hem pogut conèixer més coses sobre el tema dels aliments, que estem treballant a l’àrea de Medi Natural.
Quan hem arribat, una treballadora ens ha donat la benvinguda i ens ha acompanyat a dins de la fàbrica on hem pogut veure com treballaven l’arròs i com ho empaquetaven. El que més ens ha agradat ha estat el robot!
Després hem vist un vídeo sobre el conreu de l’arròs protagonitzat per un granet d’arròs que es diu Monti. Sobre aquest tema hem escrit unes redaccions i unes receptes de cuina per entrar a un concurs i poder guanyar una estada al Delta!
Per finalitzar ens han donat un paquet d’arròs a cadascun i hem tornat cap a l’escola.

Ens ha agradat molt!!!