XVI CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA 2020

El dimarts 10 de març s´ha celebrat a Tortosa el XVI Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta. Els alumnes de l´Escola Miquel Granell han participat un any més en aquest concurs que intenta promoure uns hàbits de lectura saludables.

Els alumnes han llegit unes lectures seleccionades pel Departament d´Educació de la Generalitat de Catalunya.

Les escoles i instituts poden participar en cinc categories diferents. Nosaltres hem participat a la categoria dels Grumets Verds, els alumnes de Cicle Superior, i a la dels Grumets Vermells, categoria a la que pertanyen els alumnes de Cicle Inicial i Mitjà.

Marc Bertomeu, alumne de 6è, en representació del Cicle Superior de la nostra escola.

Júlia Miró, alumna de 4t, en representació del Cicle Mitjà de la nostra escola.

En acabar ens van donar un diploma de participació:

Volem agrair a tots els alumnes de 4t i 6è que han participat al Certamen de Lectura en Veu Alta i felicitar a Marc i a Júlia pel bon treball que han fet.