Els nens i nenes de l’escola ja s’han instal·lat a Aiguaviva. Des que han arribat, la casa s’ha omplert de riures, corredisses i moltíssima il·lusió. Han aprofitat cada minut compartint els primers jocs a la natura, explorant l’entorn i enfortint els vincles entre companys i companyes fora de les aules. El temps els acompanya i l’energia és immensa: ja s’ho estan passant d’allò més bé i tot just és el començament d’aquesta aventura de tres dies!
En podeu veure un video recull clicant a la imatge.



