Creació d’una empresa per construir un robot pigall

Els alumnes de 6è realitzen un projecte a través de la Robòtica, per entendre l’aplicació de les matemàtiques a la vida real, al mateix temps treballant l’expressió escrita i oral, tot presentant en públic el seu projecte i, per últim, saber treballar en equip per millorar els resultats. Tot això utilitzant els robots de Lego Mindstorm. Per iniciar aquest projecte, els alumnes creen “una empresa” on aplicar els diferents objectius, construint i programant. Alguns dels objectius proposats pels diferents grups d’alumnes han estat:

Crear un robot pigall que acompanyi a una persona cega a diferents punts del poble.

Crear un robot, anomenat SEFELI, que ajudi a fer la neteja.

Crear un robot amb plataforma que transporti, per dins de l’escola, objectes i retorni al seu punt d’origen.

A continuació us presentem alguns dels projectes:

1. Presentació.

2. Robòtica.