SANT JORDI 2021

El passat divendres, 23 d’abril de 2021, vam poder celebrar la diada de Sant Jordi i els VIII Jocs Florals del Mil·lenari. Ens va fer un dia esplèndid, i per això, vam poder compartir aquest dia tots junts al pati de l’escola.

Vam començar la celebració cantant i signant la cançó de Boig per tu, acompanyats dels alumnes de 5è amb la part instrumental. Us deixem aquí un recull de fotos perquè veieu l’actuació.

Seguidament vam celebrar els VIII Jocs Florals. Aquest any, però, només es va fer l’entrega de premis pels escrits guanyadors i se’ls hi va donar a cada tutor un recull d’aquests escrits per llegir-los posteriorment a l’aula. Els guanyadors van ser:

1rA: Les plantes boniques, escrit per Piruletes. Autores: Paula Gàmez i Laia Masafret.

1rB: El cocodril i la lluna, escrit per Paulita i Naylita. Autores: Núria Baena i Agnès Balmas.

1rC: El lleó no té por, escrit per EP. Autor i autora: Javier Rodríguez i Sara Sancho.

2nA: La nena màgica, escrit per La Balena Blava i El Calamar Blau. Autores: Joana Farrès i Èlia Garcia.

2nB: El món dels números, escrit per Les Nenes de les Matemàtiques. Autores: Carla Ejarque i Ona Gil.

2nC: Els animals viatgers, escrit per Les Colorinais. Autores: Gina Clavell i Daniela Pérez.

3rA: Reciclatge, escrit per DEKUMON. Autors: Iker Cebrian i Liam Salmon.

3rB: L’Oreneta, escrit per Els Tres. Autors: Marc Anadon, Isaac Balmas i Jan Martín-Pero.

3rC: El osito dormilón, escrit per Las Estrellitas. Autores: Valèria Holgado i Adara Sanjuan.

4tA: L’invent del temps, escrit per Les Exploradores de Llibres. Autores: Berta Alcalà i Edith Hernández.

4tB: La selva misteriosa, escrit per Los Mastines. Autors: Roc Andrés i Eloi Montalbo.

4tC: Isa Newton, escrit per Les Científiques. Autores: Sofía Beltran i Gemma González.

5èA: El drac de l’ombra, escrit per Els Frikis. Autors: Max Ibáñez i Martí Lozano.

5èB: El problema de la guerra i la decisió de la terra, escrit per FOA. Autors: Marc Costa i Eudald Sellarès.

5èC: L’amistat, escrit per Friendship. Autores: Aina Abadias, Emma Busquet i Júlia Weir.

6èA: Aplicacions, escrit per Banana. Autora: Judith Sevillano.

6èA: El que pensen sobre mí, escrit per Nalim. Autor: Eduard Jáuregui.

6èB: La mascareta, escrit per Elpi. Autor: Biel Pocurull.

6èB: La meva entrada i la meva sortida de l’escola, escrit per Crispeta Salada. Autora: Júlia Mora.

6èC: El fil de la vida, escrit per Glombing. Autora: Nahia Cuscó.

6èC: Un sentimiento para recordar, escrit per Pepe Martínez. Autora: Núria Terrer.

I finalment, els alumnes de 2n de primària, van fer l’actuació de La Sardana, per tancar aquest dia tan especial… Fins a l’any que ve!!