L’INSTITUT DEL TEATRE I LA NOSTRA ESCOLA TREBALLEM PLEGATS (Acord de col·laboració).

Presentació
Sóc la Marta Florences Corominas, una alumna de Pedagogia de la Dansa de l’institut del Teatre.
Després d’acabar el Grau Mitjà de Dansa Contemporània i obtenir la titulació de ballarina, vaig començar el Grau Superior de Pedagogia per a poder ser una futura professora de dansa.
Aquest any, en motiu de les pràctiques que hem de cursar, he assistit a l’escola Enric Gibert i Camins on he pogut aprendre un munt de coses noves i compartir grans moments amb els alumnes de 4rt, 5è i 6è.

imatge