Els dies 22, 23 i 24 de maig la classe dels diamants i de les mines hem anat de colònies.
Hem estat a Can Clarens, una masia súper bonica on hem pogut gaudir de la natura en un espai privilegiat com és Vallgorguina i el Parc Natural del Montnegre i el Corredor.
Ens ha visitat un astronauta que ens va explicar que havia tingut alguns problemes amb el seu coet i no havia pogut acabar la missió que tenia encomanada. Ens va demanar ajuda, però per a poder-lo ajudar primer havíem de conèixer un munt de coses de l’espai, els planetes i les estrelles.
Hem fet un munt d’activitats: escalada, caminar per la corda fluixa, jugar a matar conills, anar d’excursió pel bosc a la recerca d’un dolmen dels nostres avantpassats i fer cabanes, buscar estrelles fluorescents a la nit amb les llanternes, fer un cros de muntanya, el joc dels macarrons, divertir-nos amb jocs gegants i com no… Hem acomiadat les colònies amb una estona de discoteca ballant tots junts les cançons que més ens agraden i gaudint de la nit de festa.
No vam parar ni un moment. Vam tornar súuuuuuuuuuuuuuuper cansats però molt contents.

