Viatge a la Prehistòria dels alumnes de 4t

Viatge a la Prehistòria

Tot va començar amb la visita a les Coves del Toll. Un lloc on van viure animals i persones en aquella època tan remota.

Hem après:

Què vol dir la Prehistòria, en quines etapes es divideix, com van evolucionar els homínids, com i on vivien, com es vestien , les grans descobertes que van fer  canviar la seva forma de vida, amb quins animals van conviure, com era el seu art i quins monuments construïen.

Ho hem passat bé creant una cova a la porta de les nostres aules. Pintant les escenes de caça que feien a les parets de les coves, fent una rèplica de les Coves de les Mans i construint les seves eines, armes, instruments musicals, ornaments, petites escultures…

Al vestíbul de l’escola hi ha una exposició de les nostres creacions.

Hem d’agrair la col·laboració de la Irene González en la realització de la part plàstica del projecte, per encomanar el seu entusiasme i la seva creativitat als nens i nenes de 4t.

cova1