JORNADES PROMOCIÓ ESCOLA RUGBY CORNELLÀ

Durant dues setmanes, tots els grups de Primària de la nostra escola han participat en unes jornades de promoció de l’esport del rugby. Dos entrenadors de l’Escola de Rugby de la nostra ciutat, junt amb els mestres d’Educació Física del nostre centre, han fet activitats i jocs relacionats amb aquest esport.
L’activitat ha estat força profitosa ja que, a més de poder gaudir d’aquest esport a nivell pràctic, han pogut constatar els valors d’amistat,solidaritat i companyerisme que transmet aquesta disciplina esportiva.
Agrair a la Naza, el Marc, l’Andrés i l’Albert, entrenadors del Club de Rugby Cornellà, la seva implicació en la realització de les activitats que s’han portat a terme.

Si cliqueu a la fotografia accedireu a un enllaç on podreu veure els horaris d’entrenament i trobareu la web de l’entitat per si algun nen o nena vol iniciar-se en la pràctica d’aquest esport.
rugby-cornella

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *