Xerrada dels agents rurals a l’escola

A les classes de 4t es parla sobre la fauna salvatge de l’Alt Camp.

El dilluns 21 de gener  van vindre els agents rurals a les classes de 4t de l’escola Mare de Déu del Remei d’Alcover. Van començar la xerrada presentant-se i ens van explicar la funció dels agents rurals. Alguns nens/es no  sabien quina era la feina dels agents rurals, llavors ens van explicar en què consistia: investigar les causes dels incendis, protegir els animals que estan en perill d’extinció, etc.

Després, ens van ensenyar fotografies d’animals salvatges que es poden trobar en diferents zones de les Muntanyes de Prades com el Blauet, l’Escurçó, el Pit roig, el Falcó Pelegrí, la Serp d’aigua, el Porc Senglar, … i ens van explicar les seves característiques.

Per acabar, van comentar que si trobem un animal ferit podem trucar als agents rurals i el vindran a buscar per portar-lo  a un centre de recuperació d’animals.

Ha estat molt interessant!

Alumnes de 4t del Remei