Voluntaris

L’escola Mare de Déu del Remei té com a objectiu potenciar la participació i implicació de les famílies en l’aprenentatge dels infants. En aquest marc es preveuen dues accions per poder aconseguir-ho:

• La creació d’una borsa de voluntaris per a la participació en les activitats de centre.
  • La promoció d’espais i d’activitats d’aula (de P3 fins a 3r) on puguin participar les famílies (grups interactius, racons, tallers, projectes compartits…).

Us deixem el calendari de dies per poder participar com a voluntaris de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *