Setmana Multicultural

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana, a l’escola, ens dedicarem a treballar la multiculturalitat. Cada classe ha escollit un país per buscar informació i conèixer millor. Entre tots hem preparat diferents activitats que anirem duent a terme al llarg de la setmana.

Podeu participar de forma activa venint a l’escola per treballar conjuntament amb l’alumnat. Només cal que us poseu en contacte amb el/la tutor/a dels vostres fills.

A continuació us deixem una pinzellada de les activitats que anirem realitzant:

Un receptari  per incorporar-lo a la biblioteca (sense manipulació d’aliments). Cançons d’arreu del món per les entrades i les sortides de l’escola. Com s’escriu “Benvinguts” i altres paraules amables en diferents idiomes?
Fem dibuixos de siluetes humanes i les pintem com el vestuari tradicional, fent referència a diferents cultures. Jocs tradicionals de cada cultura. Banderes d’arreu del món amb diferents tècniques per pintar: collage, ceres, gomets…
I per la cloenda ens reunirem tots els alumnes i els mestres de l’escola al pati gran i els farem una fotografia aérea.

1. Maria

És una meravella poder compartir classe amb nens i nenes de TOT ARREU! Això s’ha d’aprofitar, així que em sembla una iniciativa genial. Enhorabona!