L’escriptora Núria Pradas ens visita a l’escola.

El passat 12 de març vam gaudir a l’escola de la visita de l’escriptora Núria Pradas, autora de “Heka. Un viatge màgic a Egipte”, llibre que hem estat llegint i treballant els nens i nenes de cinquè durant el segon trimestre d’aquest curs i on es barregen aspectes i personatges reals de l’Antic Egipte, com arà el faraó Tutmosis, amb altres d’imaginaris.

La Núria ens va passar un breu audiovisual relacionat amb el llibre i ens va explicar d’on li venia el seu interès per la cultura egípcia en particular i per altres cultures històriques sobre les quals també ha escrit llibres com ara els maies i els víkings. Ens va dir que va saber que volia ser escriptora ja de gran, i que abans havia sigut bastants anys mestra. També va ser molt amable contestant totes les preguntes que li vam fer relacionades amb el llibre,  amb la seva feina i amb la seva obra.

Finalment la Núria ens va signar el llibre a tots els que vam voler.

Moltes gràcies per tot Núria!!!