ELS BANDOLERS ARRIBEN A L’ESCOLA!

Quan arriba l’octubre, els habitants d’Alcover vigilen molt més les seves pertinences, i els alumnes de l’escola…, les seves motxilles! Sobretot els seus esmorzars. Doncs és sabut que és el MES en què els Bandolers baixen de les nostres muntanyes i ens visiten!

Per sort…, els nens i nenes de Parvulari estem molt preparats i acabem fent-nos amics d’aquests trapelles! Qui es podria resistir a la rialla d’un nen o nena? Com això ho sabem tant bé; els rebem amb el nostre millor somriure, amb uns ullets de no haver trencat mai un plat i… CABUMMMMM! Els bandolers no ens prenen res de res. Ben al contrari: ens regalen una BONA ESTONA, unes HISTÒRIES INCREÏBLES i CONEIXEMENT sobre com eren i què feien.

Aquí teniu una petita prova: l’escola ens fa més Rics (i no parlem de diners…), sinó rics en Amics, Aprenentatges, Saviesa, Diversió, Cultura i un llarg etc i etc.