ELS ALUMNES DE P-3 DONEM LA BENVINGUDA AL NOU CURS!

Amb l’arribada del nou curs escolar, comencen moltes noves històries que passaran a formar part de la nostra vida, de la nostra història i tot donarà pas a camins nous que encara estan per recórrer i explorar.

Els nens i nenes de P-3 volem donar-vos la Benvinguda a una nova etapa: El Segon Cicle d’Educació Infantil. Per nosaltres és tot un repte: noves amistats, retrobada amb companys/es, mestres nous, espais diferents… Però cada dia que passa ens adonem d’una cosa: APRENEM!!!! Potser alguns encara no som prou conscients d’això perquè estem en els primers dies de curs i la nostra feina ara és anar-nos adaptant, investigant, coneixent… Però, famílies, tingueu molt clar que tota experiència ens obre camí cap a un futur que està per construir!

Gràcies per donar-nos aquesta oportunitat! Sabem que som afortunats per estar rodejats de persones que vetllen per nosaltres.

I dit això…, papa/mama/avis/tiets/veïns…, us volem ensenyar una mostra de la nostra estança a l’escola. Esperem despertar-vos un somriure!

Ahhhhh! També hem de donar la Benvinguda a la Sra. Tardor! És ben sabut que sem-nos i respirem el món que ens envolta! Veurem, Escoltarem, Tastarem, Ensumarem i Palparem la “vida”.