CROS ESCOLAR 2018-2019

El proper 17 de març tindrà lloc a Alcover la primera de les edicions d’enguany del cros infantil comarcal de l’Alt Camp.Serà una cursa de caràcter solidari, els assistents podran fer un donatiu d’un euro a favor d’Unicef ( #GotesPerAlNiger).

El cros està obert a atletes de totes les categories, des de P3 fins a infantils.  La inscripció s’ha de realitzar a través de l’enllaç que l’escola ha fet arribar a les famílies (http://www.cealtcamp.cat), si bé també es podrà efectuar el mateix dia, fins a mitja hora abans de l’inici de la primera cursa, amb un cost de 3 euros.  De fet, la inscripció és imprescindible per poder participar a la cursa, a efectes de l’assegurança.

L’edició alcoverenca tindrà lloc, com en ocasions anteriors, al pàrquing del carrer Unió. Començarà a les 10:30 amb la cursa dels participants d’infantil masculí i finalitzarà amb la de P3 a les 12:20. Durant la jornada hi haurà servei de bar.

Després d’Alcover, la propera cita serà el 31 de març a Rodonyà, i la seguiran Vila-rodona (4 d’abril), Nulles (05 de maig) i Valls (12 de maig).

El cros comarcal de l’Alt Camp està impulsat pel Consell Esportiu de l’Alt Camp i EsportCat (GenCat). Laorganització de la cursa a Alcover no seria possible sense la participació de l’Ampa Mare de Déu del Remei i la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcover.