Projecte Fem Dansa

Alcover participa en el Pla d’Impuls de la Dansa 2016-2017, una iniciativa liderada i finançada pel Departament de Cultura amb el suport de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisual (CCMA), la implicació del Mercat de les Flors, el Festival Sismògraf, l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, l’Associació de Companyies Professionals de Dansa de Catalunya i la complicitat de més de trenta-set municipis de Catalunya.

Fem Dansa és un projecte de l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya – APdC amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya per la promoció de la dansa professional a Catalunya. Es tracta d’un petit circuit municipal integrat per teatres de menys de 500 localitats per fer una programació específica de dansa de companyies catalanes i activitats formatives de creació de públics.

Els alumnes de quart de la nostra escola hi han participat fent una sessió de Dansa dirigida per la creadora i ballarina catalana Maria Campos duta a terme al Convent de les Arts.