Ens visita la Noe Gaya, autora del llibre “El camí de la papallona”

La Noe Gaya, amb només 22 anys va patir un accident de trànsit que li va canviar la vida. Degut a l’impacte que va rebre, ha perdut la parla i pateix una tetraplegia, que l’ha deixat en cadira de rodes. Tot i així, sempre ha anat superant els obstacles i contratemps que li ha presentat la vida.
A la nostra escola, tot va començar amb la 25ena Marató de TV3. Aquesta edició estava centrada en les lesions medulars i cerebrals traumàtiques i l’ictus.

IMG_4930 (1) IMG_4932 (1)

Aprofitant que a la nostra escola també fem activitats, a la biblioteca, vam fer una exposició amb el seu llibre “El camí de la papallona” on també explicàvem qui és i totes les activitats que ella fa.
Quan vam començar el 2n trimestre vam acordar que des de P3 fins a 6è llegiríem el seu llibre o el conte, als 30 minuts de lectura com a llibre a bocinets, pintaríem pedres com ella, i les portaríem als diferents llocs on féssim una sortida.
Una altra cosa que també ens agradava molt, era conèixer-la. Ens vam posar en contacte amb ella, i vam acordar que vindria el dia 6 d’abril.
Demà tots i totes l’esperem per explicar-li totes les coses que li hem fet !!!