CASAL D’ESTIU 2019 “LA VOLTA AL MÓN”

Organitzat per l’AMPA de l’Escola Mare de Déu del Remei i la Fundació en Xarxa amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcover, es durà a terme entre l’1 de juliol i el 9 d’agost i s’hi podran inscriure els infants des de P3 a 6è.

Jocs d’aigua, teatre, bicicleta, excursions, gimcanes, piscina, manualitats o fins i tot unes minicolònies, són només algunes de les activitats que podran realitzar les nenes i nens de l’Escola Mare de Déu del Remei que participin en les colònies d’estiu 2019, que enguany es realitzaran al Pavelló de l’Institut.

L’objectiu és que els infants puguin realitzar el màxim possible d’activitats a l’aire lliure i gaudir de l’entorn que ofereix Alcover, pel que una part de les activitats es desenvoluparan en diferents indrets dels municipi.

L’horari del casal serà de 9 a 13:30 h i comptarà amb servei d’acollida (8-9 h) i de menjador amb carmanyola (13:30 h a 15:30 h). Pel que fa als preus, tindrà un cost de 44 € per setmana (40 € si la inscripció és per més d’una setmana), mentre que per l’acollida matinal serà de 12 € (10 si és més d’una setmana) i pel servei de menjador de 17 € (16 € si és més d’una setmana).

Amb relació a les inscripcions, aquestes es realitzaran per setmanes i s’han de fer enviant el formulari d’inscripció degudament emplenat a l’adreça ampamdremei@gmail.com. Alhora s’ha de fer l’ingrés corresponent al número de compte corrent ES30.2100.3510.7822.0030.1702, indicant el nom i cognom de la nena o nen inscrit i CASAL d’ESTIU 2019. El període per les inscripcions ja s’ha iniciat i cal tenir en compte que si es realitzen a partir de l’1 de juny el preu tindrà un suplement de 2 €.

Com s’ha esmentat, enguany, a diferència d’anys anteriors, les colònies estan organitzades per l’AMPA Mare de Déu del Remei i la Fundació en Xarxa (https://enxarxa.jimdo.com) amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcover