Santa Cecília

El dia 22 de novembre amb motiu de la festa de Sta. Cecília, patrona dels músics, l’escola va organitzar petits concerts entre els alumnes. Aquest esdeveniment es va celebrar al Convent de les Arts.… Llegeix més»

DECORACIÓ BOTIGUES

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem preparat uns detalls per a poder decorar les botigues
ara que vénen les festes de Nadal. Hem treballat amb diferents materials i hem utilitzat
diferents tècniques per tal de fer coses molt boniques que agradin a tota la gent del… Llegeix més»

Excursió a les mines de Bellmunt

El passat dia 9 de Novembre, els nens i nenes de 4t vam anar d’excursió a visitar les mines de plom de Bellmunt.
Primer de tot, en entrar a l’escola, vam anar a buscar l’autobús que ens esperava al costat del pavelló. En arribar al lloc , vam esmorzar i a continuació, els monitors ens van fer una explicació sobre la galena i altres minerals que els miners extreien.… Llegeix més»