EXCURSIÓ AL PARC NATURAL DE LA COMARCA

El passat divendres 11 d’octubre els alumnes de 6è vam anar d’excursió al parc natural de la nostra comarca de les Capçaleres del Ter-Freser.

Va ser una caminada molt interessant on vam poder descobrir la flora, la fauna, els estatges de la vegetació, el relleu, alguns dels cims més importants i les característiques del parc.

Ens va fer un dia esplèndid i l’excursió va anar molt bé.

Ja estem a Cicle Superior!

Els alumnes de cinquè estem molt contents d’estar a cicle superior perquè som més grans i estem més aprop d’anar a l’institut. L’estiu ens ha passat molt ràpid i ha estat molt divertit.
Com cada any volem aprendre més coses, volem anar d’excursió,  divertir-nos, volem que aquest… Llegeix més»

Setmana de l’ envelliment actiu

Ahir, dijous 26 de setembre de 2019, els alumnes de 6è vam participar en una activitat que s’emmarca dins les moltes experiències que es fan en la setmana de l’envelliment actiu.

Juntament amb els avis de la Residència del nostre poble, vam celebrar un esmorzar a la plaça del poble que ens va proporcionar l’associació de dones. Seguidament, tot fent-la petar amb els nostres avis, vam anar passejant cap al pàrquing de l’oficina de turisme. Un cop allà, nosaltres vam cantar dues cançons als avis que els van agradar i posteriorment la senyora alcaldessa de la vila va dedicar-nos unes breus paraules.

Va ser una activitat molt interessant i divertida perquè els avis ens van explicar moltes curiositats i aspectes de la seva vida i nosaltres també els vam poder explicar les nostres historietes.