Vídeo presentació Magnet!

Presentació del projecte que desenvolupa l’escola Àgora (Girona) en aliança amb el Museu del Cinema, en el marc del programa “Magnet. Aliances per a l’èxit educatiu” impulsat per la Fundació Jaume Bofill, el Departament d’Ensenyament, la Diputació de Barcelona i l’Institut de Ciències de l’Educació… Llegeix més»

Descobrim el riu!

Els alumnes de cicle inicial, durant el segon trimestre han estat treballant els animals i la seva classificació. En aquesta activitat han pogut experimentar i observar animals vertebrats i invertebrats.

Fem pa!

Les nenes i nens de cicle inicial han visitat l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries. Allà han après com es fa el pa i quins ingredients es necessiten.  S’han convertit en forners per un dia!!!

P5 fem mandales

Us deixem un experiment que hem portat  a terme  els nens de P5, on per grups, hem deixat volar la nostra imaginació i creativitat per fer mandales amb materials de l’aula. Hem hagut de treballar conjuntament i posar-nos d’acord en com volíem que fos, i han… Llegeix més»