PROJECTE DE LA MULASSA

Aquesta setmana hem treballat el projecte de la mulassa.

Com ja sabeu els nens i nenes de P5 som la classe de les mulasses  i com que som una mica tafaners i curiosos volíem saber moltes més coses d’aquest element del bestiari popular vallenc, per això vam demanar l’ajut dels pares i mares .  I mireu com qui no vol la cosa aquests pares i mares tant enrotllats ens van preparar un munt d’activitats.  Una per a cada dia de la setmana.  Ens ho hem passat molt bé i hem aprés moltíssimes coses.

Dilluns ha vingut el Lluís Musté i ens ha explicat com va construir la mulassa . Ens han portat la mulasseta a l’escola i estarà amb nosaltres durant tota la setmana.  També ha arribat la nostra mulassa que ens acompanyarà al llarg del curs.

Dimarts  vam fet una titella de la mulassa amb material reciclat. I ens van portat un dibuix de la mulassa i com que ens agrada molt pintar van quedar xulíssims.

Dimecres vam anar d’excursió al local de l’UAF ( Unió d’Anelles de la Flama).  Allà vam poder veure tot el bestiari, ens van explicar moltes coses i ens van ensenyar com es balla una sardana.  Van ser molt amables i ens van regalar el llibre: La festa és al carrer.

Dijous ens va visitar la Miriam Culleré, l’autora del conte “Aquesta mulassa és massa!”. Ens va explicar el conte i ens va signar els nostres llibres.

Divendres per fi el dia tant esperat: anem a fer ballar la mulassa al pati.  També ha vingut l’àliga que han construit a P4.  Hem convidat als nostres companys i companyes de l’escola.

Pares i mares estem encantats amb la vostra feina.  Sou la canyaaaaaa!!!!!.   MOLTES GRÀCIES!!!