l’Èlia i l’Arlet de la classe de P4 han visitat el Marroc i ens ho han explicat

El divendres,9 de noviembre les famílies de l’Èlia i de l’Arlet ens van explicar el viatge al Marroc que van fer a finals d’octubre i  primers de novembre. Ens van ensenyar moltes fotografies, explicant-nos l’experiència amb anècdotes i curiositats d’aquell país. Fins hi tot van anar a una escola! També van pujar en camell…

Ens van mostrar objectes que van comparar en els mercats: collarets, braçalets, objectes de fusta, quaderns i llibres de l’escola…La seva escriptura és molt diferent a la nostra i escriuen de la dreta a l’esquerra.

Finalment vam menjar pa i vam ballar la música àrab. Alguns infants de la nostra aula estaven un xic sorpresos doncs les seves famílies són originàries d’allà i moltes coses els hi eren familiars.

Ens va agradar molt, conèixer coses d’aquest país i de la seva  cultura, que és la d’alguns companys i companyes nostres.

Ha sigut molt interessant. Gràcies!