ASSEMBLEA DE CLASSE

Els/les alumnes de tercer ja hem començat les assemblees de classe. Cada alumne porta escrites les seves intervencions a la Llibreta de l’assemblea. Expressa a qui desitja felicitar i a qui li ha de fer alguna mena de crítica constructiva.Aprenen a expressar-se respectant el torn de paraula i sobretot escoltant als altres. Per cadascú és molt important el que ha de dir, però és igual d’important escoltar el que diuen els altres. De moment portem 3 assemblees i esperem fer-ne moltes més per tal de millorar el respecte i la convivència del grup-classe.

assemblea tercer

1 comentari

1. Efrain 3r

Hola,
    Nens i nenes de tercer molt xula l’ asamblea i lo d’ els punts.
    El dels punts es que cuan et portas malamen et fican un punt vermell i cuan et portas be et fican un punt blau
    Adeu
    Efrain