ANEM A VISITAR EL PARLAMENT DE CATALUNYA I EL BARRI DEL BORN

El dimecres dia 14 de novembre, la Comunitat dels Grans de l’escola, vam anar a Barcelona. Tot just arribar, vam anar al parc de la Ciutadella a esmorzar i tot seguit ens vam dirigir al Born, al Centre de Cultura i Memòria. Allí vam poder veure les restes arqueològiques d’una part de la ciutat medieval i moderna del barri de la Ribera. També ens van explicar, que a principis del segle XX, va ser un mercat de peix i posteriorment un mercat central de fruites i verdures, fins que es va construir Mercabarna, que és quan va deixar de funcionar. A continuació, ens vam dirigir al Fossar de les Moreres, una plaça on hi ha un memorial de guerra pels morts, que hi va haver durant el setge de la ciutat de Barcelona del 1713 al 1714. Després, vam visitar l’església del Mar, també coneguda com la catedral del poble, perquè va ser qui va dur a terme la seva construcció. Finalment, ens vam dirigir una altra vegada, cap al Parc de la Ciutadella per anar a visitar el Parlament de Catalunya. Un cop dins, ens vam poder passejar pels seus amplis passadissos i sales, fins arribar a l’hemicicle, on tenen lloc els plens i el guia ens va explicar molt bé tot el seu funcionament. També vam tenir la sort de poder parlar amb dues diputades, que ens van explicar en que consisteix la seva feina.

Ens va agradar moltíssim poder estar en un lloc tan emblemàtic per a tots nosaltres, perquè és el Parlament, qui representa a tots els catalans.

Visita al Parlament de Catalunya i el Born

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *