1r Esmorzar saludable

El passat divendres 30 de novembre vam fer a l’escola el 1r esmorzar saludable, consistia de pa, nous i mandarines. Durant tota aquella setmana l’alumnat de l’escola van anar portant dues mandarines i un grapadet de nous pelades. Del pa ja se’n va encarregar l’escola de trucar al forn de Ca Pié de Valls.

Així que les mares i els pares de l’escola que van volen ajudar, van deixar als petits dins de les aules i van anar cap al menjador. Vam tenir molta sort, moltes famílies van venir a preparar l’esmorzar!!

Quan ja van ser al menjador es van posar uns guants per començar a pelar mandarines i… vinga a xerrar!!

La preparació dels esmorzars és una bona manera de que la comunitat educativa es trobi dins de l’escola i així compartir històries.

Quan ja vam tenir l’esmorzar preparat van anar a repartir-los per l’escola, cada mare i cada pare va anar a la classe del seu fill o filla, n’hi va haver algun que es va haver de partir!!!

A la Comunitat dels Petits ens encanta que vinguin els pares a la classe.

Mireu que bé ens ho vam passar!!

Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!!!!