Matrícula online

Podreu fer la matrícula online enviant tota la documentació a l’adreça de l’escola:

e3004529@xtec.cat

NECESSITAREU LA SIGNATURA DIGITAL* I L’ADOBE ACROBAT per omplir la documentació.

*Eina d’identificació digital: És més segur que quan facis el tràmit tinguis una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil.

És important que coneguis les dates de matriculació, com i on has de formalitzar-la i què necessites per fer-ho.

Ho repassem junts, i t’ajudem en tot el que necessitis.

Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Quan s’ha de fer la matrícula?

El període de matriculació de primària i educació infantil és del 14 al 18 de juny de 2021. Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Què necessito per fer la matrícula ?

• El carnet de vacunacions de l’alumne/a.
  • DNI alumne/a (en cas que el tingui)
  • DNI pare i mare o tutors/es legals

Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport, i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.

• Targeta sanitària de l’alumne/a
  • 1 fotografia de carnet (la podeu fer vosaltres mateixos.
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies
  • Us descarregueu aquest document* i l’ompliu amb les dades. Cal signar cadascuna de les autoritzacions, compte que n’hi ha més d’una 😉
  • Acreditar els criteris de prioritat d’assignació si és el cas:
          • Carnet de família nombrosa
          • Beneficiari per renda garantida
          • Discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germà/na.

*Necessitareu l’Adobe Acrobat i la signatura digital

Com es fa la matrícula?

Per fer la matrícula cal enviar, per correu electrònic, tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

1. Escanejo o fotografio tots els documents demanats per ambdues cares per tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzaré per enviar la documentació de la matrícula, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.
  2. També adjunto el document amb les dades i signat.
  3. L’envio per correu electrònic a l’adreça de l’escola. e3004529@xtec.cat

Indicant a l’assumpte el nom i cognoms del vostre fill/a.

Si tens qualsevol dubte pots trucar a l’escola que t’ajudarem i t’assessorarem a fer la matrícula.

El nostre telèfon és: 977608429 (Lídia o Montse).

I a partir d’ara… què?

Enhorabona!

Has completat amb èxit tot el procés d’escolarització del teu fill/a a l’escola de La Candela.

Benvinguda família Candelera!

Ara comença una etapa molt emocionant i important per al teu fill o filla, i per a tota la família. A gaudir-ho molt!