“La Llegenda de les Rates” visita a la Catedral de Tarragona

La setmana passada vam anar a la Catedral de Tarragona, on vam poder aprendre una miqueta més sobre la seva façana: any de construcció,el material utilitzat , qui la va construir….fins i tot vam conèixer qui son els personatges bíblics que allà apareixen.  La Joana  ens va preparar un joc on ens donava pistes concretes de alguns dels personatges que vam haver de trobar, va ser molt divertit!!

Després vam entrar a conèixer i aprendre coses sobre el  rosetó de la Catedral. Per ajudar-nos a entendre millor tots els conceptes ,vam fer una activitat grupal  on vam construir una còpia del  rosetó. Vam ficar fins al més mínim detall. Ens va quedar força bé!

Per acabar vam anar al Claustre per escoltar les faules de “la processó de les rates”, “la guineu i el gall” i “la bruixa que llençava pedres”, totes elles molt interessants.

Quan ja pensàvem que marxàvem ens van donar una sorpresa final: Tocar la campana de la Catedral amb el centenari Senyor Campaner.

la vau sentir des de l’escola!!!???????