Una vacuna pel planeta

EsenRed, la xarxa estatal d’Escoles Sostenibles, ha elaborat una proposta per realitzar el dia del Medi Ambient (5 juny) amb tots els centres que treballem per la sostenibilitat del Planeta.

La proposta  està directament relacionada amb la situació de confinament que estem vivint aquests dies, amb el lema:  “Una vacuna pel Planeta”.

La idea és que l’alumnat expliqui mitjançant un dibuix, una frase o el que consideri oportú, aquelles accions que ha fet durant aquestes setmanes de confinament i que són positives pel Planeta. Són les “vacunes” que poden servir per curar -lo.

La nostra escola s’ha adherit a aquesta iniciativa i alguns alumnes de cicle inicial han elaborat un treball. Us adjuntem el resultat.

Moltes gràcies per col.laborar en la millora del medi ambient!

Els nens han fet un treball fantàstic!