Setmana europea del codi URV: actitud STEM

El passat 9 d’octubre, els alumnes de 3r i 6è de l’escola van anar al campus universitari de Reus per fer un taller molt interessant amb Makey Makey.

Quan van arribar els van rebre unes estudiants de la facultat, que van explicar alguns conceptes sobre el recurs Makey Makey, i sobre objectes conductors d’electricitat.

Tot seguit van veure un vídeo sobre com utilitzar algunes de les energies renovables.

Finalment, van passar a fer un taller pràctic en què els nens i nenes s’ho van passar molt bé, i van aprendre moltes coses.

Creiem que aquest taller és interessant perquè promou el coneixement de competències digitals, estimula la creativitat i incentiva l’interès per l’àmbit STEM de l’alumnat.

Si voleu veure algunes fotografies, cliqueu la següent imatge: