Un Sant Jordi farcit d’actes

A l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi amb un seguit d’activitats culturals que van encantar al nostre alumnat: lectura de contes en diferents llengües per part de famílies i mestres, lliurament de premis del concurs literari i venda de llibres a preu simbòlic, entre d’altres actes.

Els alumnes de l’Escola Marià Fortuny, durant un dels actes de Sant Jordi 2019

La jornada del passat 23 d’abril la vam començar amb la lectura de contes en diferents zones de l’escola -tant dins de l’edifici com als patis- per part de pares i mares dels nostres alumnes, així com de mestres. Va haver-hi, per exemple, contes populars de molts indrets del món en català, en castellà, en francès, en anglès, en àrab, en romanès i en lituà.

Paradeta dels alumnes de Sisè on venien llibres

Per la tarda, totes les classes van baixar al pati i ens vam reunir davant de les escales d’entrada al centre per lliurar els premis del concurs literari, amb llibres per a les biblioteques de totes les classes. I finalment, els alumnes de Sisè van muntar una paradeta de llibres on van poder vendre diferents títols al preu simbòlic d’un euro, regalant a més una rosa o un magneto. Els diners recaptats serviran per adquirir nous llibres per a la biblioteca de l’escola. Va ser un Sant Jordi molt emotiu i participatiu.

Lliurament de premis del concurs de Sant Jordi