Tota l’escola participa en el XI Cros Marià Fortuny

Tot l’alumnat de l’Escola Marià Fortuny ha participat aquest dijous en el XI Cros, que hem celebrat en el nostre pati. Els prop de 500 alumnes del centre han corregut la distància corresponent a la seva categoria i la jornada ha estat un èxit que els familiars dels nenes i nenes han pogut veure en directe. La jornada s’ha enfocat per aconseguir que tothom adopti hàbits saludables en el seu tarannà diari i realitzi esport i activitat física amb freqüència.

Per poder realitzar el cros tots els i les alumnes han col·laborat. Les classes de primer han fet el cartell anunciador de la prova, les de quart han confeccionat els dorsals dels participants, les de Cinquè van enviar cartes demanant recolzament a les empreses de la zona i les de Sisè agrairan aquest suport amb missives que en breu s’enviaran.

Per últim, cal agrair a tot el claustre la seva feina per fer que aquesta onzena edició del Cros Marià Fortuny hagi sortit bé, així com a les empreses que ens han ajudat amb els obsequis per als participants, com ara Wala, McDonald’s, Decathlon, La Caixa, Consum i Reus, Esport i Lleure.

Consulta totes les imatges del XI Cros Marià Fortuny en aquest enllaç

Sortida de la prova de Cinquè femení del XI Cros Marià Fortuny