TALLERS DE SUPORT I REFORÇ EDUCATIU EN HORARI EXTRAESCOLAR – POEFE

Aquest any l’escola forma part d’un projecte europeu anomenat Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020  destinat als alumnes de 5è i 6è.

Els Tallers de suport i reforç educatiu són una acció educativa, que es fa en horari extraescolar (12,30h-13,30h), per ajudar als alumnes  més vulnerables a adquirir hàbits i tècniques d’organització i d’estudi, per tal d’afavorir una actitud positiva cap a l’aprenentatge i col.laborar en l’adquisició de les competències bàsiques en finalitzar l’etapa educativa.

Les competències que es treballen, preferentment, són les que estan vinculades a l’aprendre a aprendre, l’autonomia personal i la competència comunicativa (recerca d’informació, interpretació, responsabilitat, expressió oral i escrita).