L’escriptora Maria Lluïsa Amorós ens visita

L’escriptora reusenca Maria Lluïsa Amorós ha vingut a la nostra escola amb motiu de l’activitat “Autors a les aules” que han realitzat les tres classes de Cinquè, aprofitant la visita per preguntar-li més detalls sobre el llibre que s’han llegit i del qual ella n’és l’autora.

Durant el segon trimestre, tots els nens i nenes de Cinquè han anat llegint-se “El misteri de la capsa magnètica”, una obra publicada l’any 2015. I ara ha estat quan Maria Lluïsa Amorós ha vingut a l’escola per donar més detalls de la història i respondre preguntes sobre la seva trajectòria com a escriptora.

Els nenes i nenes de Cinquè, escoltant la Maria Lluïsa Amorós.